pátek 22. srpna 2014

Luxusní pružinová matrace od firmy Matraceno s.r.o.

Matrace NIKI


Luxusní pružinová matrace s mikro-taštičkovým pružinovým jádrem Mirko-taštičky se ideálně přizpůsobují páteři. Na obou lehacích plochách je latexová pěna, ta dává matraci měkkost. Matrace má tužší a měkčí stranu.

Luxusní pružinová matrace NIKI


Cena je 8184,- včetně DPH

Tuto matraci vám zapůjčíme zdarma domů na vyzkoušení!


Chcete si tuto matraci vyzkoušet? Rádi Vám ji zdarma zapůjčíme. Pokud vám nebude vyhovovat, můžete ji bez udání důvodu vrátit.

Doprava matrace zdarma!


Pokud objednáte matrace v našem e-shopu, máte dopravu zdarma. Matrace vám přineseme až do Vaší ložnice. Pozn.: Akce doprava zdarma se nevztahuje na zapůjčení matrací.

2 komentáře:

  1. Nová matrace je něco, co si chci koupit už asi poslední dva roky, ale bohužel vždycky se objevilo něco, co mělo větší přednost. Tento rok už si ale novou matraci opravdu koupím. Pružinová pro mě asi bude nejlepší volba. Dívala jsem se, že například tady mají co se matrací týče super výběr, tak to vidím tak, že nějakou asi vyberu právě tam.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já se teda musím přiznat, že já tady ty matrace s pružinami moc ráda nemám. Osobně spíš preferuji buď pěnové nebo latexové. Jednu takovou teď mám a zatím jsem s ní spokojená. Během pár let ale už asi bude potřebovat výměnu a vidím to tak, že zase půjdu do stejného druhu. :)

    OdpovědětVymazat