úterý 16. prosince 2014

Dřevěné fasády

Dřevěné fasády

Získejte nejen stylový vzhled vašeho domu nebo budovy, ale také vysoce funkční fasádu. To vše díky revolučnímu skrytému systému uchycení Techniclic® od společnosti Vetedy Group.

Podstata provětrávané fasády je založena na tom, že mezi vlastní fasádou a tepelnou izolací vzniká proudění vzduchu. Dochází tak k ohřevu vzduchu, který je schopen „vysávat“ vlhkost z tepelné izolace a tím si fasáda udržuje dlouhou životnost, skvělý vzhled a izolační schopnosti. Skrytý systém uchycení Techniclic® jde však ještě dál.

Přednosti montáže provětrávané dřevěné fasády pomocí skrytého spoje systému Techniclic®:

Techniclic® umožňuje uchycení fasádních prken na zeď či strop se skrytým spojem. Hlavní předností tohoto systému je unikátní uchycení prken se speciálními drážkami do klipů. Díky tomu je fasáda připevněna bez viditelných vrutů a současně je fasáda plně funkční, aniž byste se museli o cokoli starat.

Až čtyřnásobně rychlejší montáž – Montáž běžné dřevěné provětrávané fasády vyžaduje určitou zručnost, čas na několik dní a pár lidí po ruce. Díky našemu skrytému systému upevnění Techniclic® vám práci maximálně usnadníme. Montáž s tímto systémem je výrazně jednodušší a až 4× rychlejší. Šetříte tak váš čas a peníze.



Snadná montáž i náhrada – Systém uchycení Techniclic® umožňuje nejen snadnou montáž profilu, ale také jeho výměnu. Velmi jednoduše můžete odstranit buď celý profil, nebo jen jeho část. Systém uchycení Techniclic® zaručuje přesnost montáže na milimetry.



Klip Techniclic® je dodáván ve třech rozměrech podle šíře dřevěného prkna a je vyráběn z velmi odolného kompozitního materiálu.


Délka a šíře prken – můžete se spolehnout na vysoce profesionální zpracování každého dřeva. Všechna prkna budou stejnoměrná a vám díky tomu končí starosti s jakýmkoli ořezáváním při instalaci.
Pro výrobu dřevěných prken jsou použity vybrané kvalitní evropské a exotické dřeviny s certifikátem FSC®. V naší nabídce naleznete například tyto dřeviny v šíři 60, 100 a 140 mm: Iroko, Padouk, Evropský Jasan (thermo úprava), Topol (thermo úprava), Borovice Severská a Borovice Žlutá – také v tepelně upraveném „thermo“ provedení.




Samotný (návod na montáž dřevěné fasády) vyžaduje zhruba 6 jednoduchých kroků:

·         Upevnění držáku klipů Techniclic – jednoduchá manipulace vám umožní přesné a rychlé upevnění držáků
·         Vsunutí speciálního klipu do držáku klipů
·         Montáž drážkových prken na klipy
·         Vymezení mezery mezi prkny vsunutím dalšího klipu
·         Montáž dalšího prkna
·         Postup se opakuje až do kompletního zhotovení fasády

1.

2.

3.

4.

5.
6. Postup se opakuje až do úplného zhotovení fasády         

Výhody dřeva: netrouchnivý, FSC certifikát a tepelná úprava dřeva (záleží na druhu dřeviny), 80% domácí dřeviny, velmi stabilní dřeviny, nepouští třísky, moderní design, možno nastavit kusy na čelech a jsou zaručeny fixní délky prken.

Dekory
Evropský jasan (thermo)

Iroko

Padouk

Severská borovice

Topol (thermo)

Žlutá borovice

Žlutá borovice (thermo)


8 komentářů:

  1. Tady ty dřevěné fasády už jsem párkrát viděla a musím říct, že se mi to opravdu hodně líbí. Na náš dům by se ale něco takového asi nehodilo. Taky bychom ovšem chtěli mít trochu neobvyklou fasádu, tak jsme se rozhodli spíš pro plechové fasádní panely. Mně osobně se na nich líbí hlavně to, jak moderně vypadají.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy to je moc pěkné. Věci a stavby ze dřeva se mi moc líbí, má to pro mě takové své kouzlo :-). No zrovna fasádu teď doma řešíme, protože se nám tam udělaly menší trhliny a budeme jí muset renovovat. Naštěstí jsem na internetu narazil na stránky Baumitu, kde mají krásně pospaný návod, jak fasádu s malými trhlinami renovovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem tomu nevěřil, ale když to zahrnul náš projekt dřevostavby na klíč, tak jsem zjistil, že dřevěné fasády jsou vlastně docela fajn věc. Jasně, chce to nějakou tu údržbu a nenechat to zetlít nebo spapat červotočem, ale to je jen otázka pravidelné impregnace a nějakých nátěrů. Za mě fakt TOP záležitost.

    OdpovědětVymazat
  4. Taková dřevěná fasáda musí být super. Ono celkově dřevo nejen v exteriéru, ale i v interiéru prostě působí hrozně hezky. Mně by se například hrozně líbila u nás doma nějaká dřevěná podlaha. Na starém bytě jsme měli parkety a bylo to super. Problém je, že taková výměna podlah by u nás spolkla moc financí.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám velice rád dřevo, jelikož je to asi nejlepší materiál, a to jak na stavbu v interiéru, tak i v exteriéru. Nedávno jsem viděl dřevěnou fasádu a velice se mi líbí, proto jsem se rozhodl si jí pořídit. Stavím si na zahradě kůlnu, kde by mohla být zazimovaná zahradní technika a s kamarádem jsme se rozhodli zkusit na ní udělat dřevěnou fasádu.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to skvěle. Dřevo mám rád, ale abych pravdu řekl, tak se mi mnohem více hodí spíše do interiéru. Právě už nějakou dobu přemýšlím nad tím, jestli si doma nenechat udělat takové ty dřevěné obklady. Nedávno jsem na to narazil v jednom magazínu o bydlení a musím teda říct, že mě to opravdu hodně zaujalo.

    OdpovědětVymazat
  7. Pro dřevo obecně mám slabost. Já bych například chtěl mít kolem domu i plot ze dřeva. Zkoušel jsem to ale počítat a je to docela velká investice. Momentálně mám kolem domu obyčejné pletivo a zatím to stačí. Jen jsem tedy přemýšlel, že by se na něj mohla alespoň dát taková ta stínící tkanina. Koukal jsem, že se to dá sehnat třeba tady - https://www.peplachty.cz/stinici-site-eshop/

    OdpovědětVymazat
  8. Toto třeba vypadá hodně dobře. Dřevo do exteriéru určitě patří. Já mám například hodně ráda dřevěný zahradní nábytek. Nekupoval někdo z vás v poslední době nějaký takový? Nebo nemáte případně zkušenost s tímto obchodem - https://www.avenberg.cz/k109-zahrada-kresla-lavice-a-stoly ? Docela se mi právě líbí ty stoly, co tam mají. Případně klidně dejte i jiné tipy, díky moc. :)

    OdpovědětVymazat