čtvrtek 27. dubna 2017

Květované povlečení – pučící jaro ve vaší ložnici po celý rok

Nejrůznější moderní motivy, vzory, kombinace barev, tak taková je dnešní nabídka povlečení. A přesto taková klasika jako je květované povlečení, má stále své kouzlo, šmrnc a mezi zákazníky nesmírnou oblibu. Ať už dáváte přednost růžím, fialkám nebo mezi vaše favority patří jiný druh květin, rozhodně bude vaše ložnice módní a „in“.

Květované povlečení je stále v kurzu a postará se o nadčasový vzhled každého interiéru. Navíc květinové barvy oživí každou místnost. Vyberte si z bohaté nabídky luxusního květovaného povlečení a zabalte se do vlastní květinové zahrady každý den.

Luxusní povlečení Stella – kolekce jaro

Stella Ateliers přináší na náš trh jarní kolekci luxusního povlečení. Nezáleží na tom, jaké je venku zrovna počasí. S touto kolekcí budete mít doma jaro, kdykoli budete chtít.

Společnost Stella Ateliers je jedním z nejvýznamnějších českých producentů a prodejců prvotřídního ložního prádla a nově do své nabídky produktů zařadila i pěknou řádku novinek, které vás, zvláště s přicházejícím jarním obdobím, nenechají chladnými.

Nová jarní kolekce disponuje bohatnou nabídku produktů s nejrůznějšími vzory. Spolu se širokým spektrem barevných kombinací si jednoduše vyberete takové povlečení, které dokonale ladí s vaší ložnicí. Chcete spát v prostředí plném barev nebo naopak dáváte přednost jednobarevnému povlečení? Střídmost, originalita či pestrost? Květinové motivy umožňují vše.

Samo povlečení je vyrobeno z pravé egyptské dlouhovlákenné bavlny, která je ručně sbíraná a zpracovávaná ve dvou úpravách. Tkaný Mako satén či pletený Mako Jersey. Stačí si jen vybrat.

U saténového povlečení tkaného v atlasové vazbě oceníte jeho lesklý a hladký povrch, který se vyznačuje tím, že nestudí ani neklouže. Jersey povlečení je zase oblíbené pro svoji mírnou roztažnost a nežehlivou úpravu, která vám rozhodně usnadní život.

Hlavní výhody povlečení:

  • Barevná a vzhledová stálost
  • Prodyšnost
  • Měkkost a jemnost na dotyk
  • Termoregulační vlastnosti (v zimě hřeje, v létě chladí)
Společnost Stella Ateliers nenabízí jen povlečení z vlastní produkce, ale také ložní prádlo od významných německý výrobců ESTELLA a BAUER. Ideální základ pro plnohodnotný výběr povlečení s květinovým vzorem, co myslíte?

Luxusní povlečení Stella – kolekce jaro

Luxusní povlečení Stella – kolekce jaro

Luxusní povlečení Stella – kolekce jaro

Luxusní povlečení Stella – kolekce jaro

8 komentářů:

  1. To je nádhera. Já mám ráda barevné povlečení , které je veselé. Květované povlečení ještě nemám, ale vypadá pěkně, tak si možná nějaké koupím. Sice jich mám hodně, ale aspoň se mi hned neokoukají :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to suprově. Díky za tip. Na druhou stranu je ale pravda, že třeba povlečení je jedna z věcí, které má u nás doma na starosti spíš moje žena. Já se jí do toho snažím moc nekecat. Důležité je, že voní a hlavně že se v něm skvěle spí. Co s tím dělá za kouzla, to už je její věc. :)

    OdpovědětVymazat
  3. My máme doma hodně podobné tomu na první fotce. Možná to dokonce bude i ten stejný vzor. Musím ale říct, že jsem rád, že teď už se mi konečně dobře spí. Může za to nejen nové povlečení, ale taky i nová matrace. Právě tu jsme nedávno kupovali tady odtud. Stála sice celkem dost, ale věřím tomu, že nám dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  4. Velice se mi líbí povlečení s květinovými vzory, ve kterých se mi spí jako bych ležela na rozkvetlé louce. Ložnici jsem si nechala vymalovat bílou barvou, aby vynikl nábytek, který mám ze dřeva. Jedinou starost mi neustále dělal jeden roh v místnosti, kde se jednou za čas objevila plíseň na zdi. Naštěstí mi kamarádka poradila internetovou stránku, kde jsem našla skvělé protiplísňové prostředky.

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně pěkná inspirace. Já už delší dobu sháním nějaké kvalitní dětské povlečení pro naše děti. Je to ale mnohem těžší, než by se mohlo zdát. Většinou nejsem moc spokojená s materiálem. Třeba ty umělé materiály mi moc nevyhovují. Nemáte tip kde by se dalo nějaké takové kvalitní povlečení sehnat?

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Z osobní zkušenosti vím, že kvalitní povlečení může mít velký vliv na kvalitu spánku. Proto ani v mé ložnici nesmí chybět moderní ložní povlečení, u kterého si ale dávám velký pozor na to, aby bylo vyrobeno z kvalitních materiálů. Z hlediska vzoru většinou vsázím raději na jednobarevné povlečení, ale motivy květin by mi také nevadil.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to moc pěkně. To mi připomíná, že bych možná měla teď na léto koupit také nějaké nové ložní prádlo. Ideálně nějaké takové, které by přes léto mělo chladivý efekt. Nemáte náhodou někdo tip na něco takového? Vůbec nevím jak se v těch materiálech orientovat. Budu ráda za rady, díky. :)

    OdpovědětVymazat